Monday 10 June 2013

Alasan ...

Setiap segala sesuatu mempunyai seribu satu alasan untuk berlaku atau tidak berlaku. Termasuklah aku... apa yang terjadi dalam hidup aku ni kalaulah boleh diambil menafaat oleh orang lain aku halalkan dunia akhirat...

So, kembali kepada asas... yep kenapa aku wat ni semua...kenapa aku nak tulis apa pengalaman aku ni.. bukan nak cari glamour...sorry aku ni pemalu heheheh....!! maklumlah dah la xensem...tak fotogenik langsung..

Aku ikhlas, tp aku tahu keikhlasan bukan hak aku untuk tentukan...Ia hak Yang Maha Esa. Dia yang Maha Mengetahui segala sesuatu di dalam kalbu makhluk ciptaanya... aku berdoa untuk terus diberi kekuatan melakukan segalanya demi keikhlasan...  jadi mana yang anda rasa boleh diambil menafaat, silalah... kalau tak elok jadikanlah sebagai pedoman...




No comments:

Post a Comment